söndag, december 11, 2011

Nova bags.

Det händer ju ibland att man saknar fickor på kläderna man har på sig. Då jag för det mesta har telefonen på mig så behöver jag dom gångerna en snygg väska att förvara den i. Smidigt att kunna hänga den runt halsen i en förhoppningsvis riktigt snygg mobilväska :)

Har provat några modeller, har en svart från H&M som är kanon. Köpte en brun för några månader sedan som jag inte alls är vän med tyvärr.

9543381-origpic-7ef860

Nu hittade jag Nova Bags mobilväska Andrea och gillar det jag ser. Jag gillade de flesta färgerna faktisk. Gjorda av riktigt skinn så dom blir nog bara snyggare med tiden :)

Dom ska vara praktiska också och jag uppskattar när det finns fickor för kontokort och lite kontanter.

Nu kallar sängen.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund