måndag, december 12, 2011

Colorado by Stig.

Jag är svag för design á la femtio/sextiotal. Både när det gäller inredning, kläder och porslin. Min senaste förälskelse innefattar det senaste…

Att Stig Lindberg har designat mycket snyggt är ingen väl ingen nyhet, dock har jag ofattbart helt missat serien Colorado.

671459888

Jag älskar formen! Lite osymmetriskt rund och alldeles, alldeles underbar…

Står högst upp på önskelistan!! Har köpt några assietter i färgen lime, hoppas på några svarta också :)

Kram Therese

1 kommentar:

  1. Jag är oxå på samma linje. Kanske inte så konstigt då att jag din stil ;)
    Men sen gillar jag den raka fina maskulint/industruielt och sen mjuka upp de med något femenint .

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund