söndag, december 04, 2011

Turné bland trä och plåt…

Godkväll.

Helgen har varit välfylld med jobb. Igår tog jag dock en välbehövlig paus och drog på loppisturné med fina vännen Tina :)

Vi var bland annat till Falun. Där har de varje lördag en stor loppis. Hittade det här M:et i plåt. Har gjort mig av med en del bokstäver själv men den här hade nåt speciellt :D

IMG_3780IMG_3785IMG_3789IMG_3790

Dille på ljusstakar har jag med…. Har köpt massa billiga ljusstakar den sista tiden och igår tog jag och herr S fram sprayburkarna och förvandlingen var ett faktum :)

IMG_3836IMG_3843IMG_3801

Lyckades hitta en till av den här kurviga sorten som jag har på köksbordet, för en ynka femma.

En lite lagom sliten härlig plåtburk i favoritfärgen fick följa med frun hem…

IMG_3803

IMG_3825

NU bums i säng :)

Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund