lördag, februari 02, 2013

Hallen i tre rum å kök.

Hej på er och trevlig helg.

Igår sken solen här i Borlänge och jag har turen att bo i en hörnlägenhet, så ljuset flödar in oavsett var solen än befinner sig. Dock blir man väldigt varse om damm, skitiga speglar och fönster just de här soliga dagarna.. :)

_F6V6566-2

Passade på att ta några bilder från hallen igår. Så idag får ni, för första gången, se hallen här i tre rum å kök.

_F6V6563_F6V6584

Golvet är gräsligt – jag vet. Har köpt en ny svart plastmatta, men behöver lite hjälp med att lägga in den…. :) Där går nämligen gränsen för vad jag gör själv…

_F6V6572_F6V6581_F6V6578_F6V6585

Ha nu en fortsatt trevlig helg <3

KRAM Therese

3 kommentarer:

  1. åh, vad kul att få se lite av ditt hem. Ser fram emot att få se de andra rummen också...
    Du har ju sådan Kul inredningsstil =)

    SvaraRadera
  2. Så snygg hall... Och med en svart matta blir det ännu snyggare =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Supersnygg hall, men jag gillar ju din stil. Ha det gott! Kram Petra /Godisfrun

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund