onsdag, april 01, 2009

Steg 2 – snart klart!

Idag har jag varit på Haga SPA. Fick en maxilyxkur av Herr S när jag fyllde år och idag passade jag på att unna mej den. Herregud så skönt! Det borde man göra oftare – så avslappnande och vad fräsch man känner sig efteråt!!

När jag kom hem var det bara att fatta rollern och fortsätta i Alvas rum. Nu är det snart klart :) Det är en vägg till som ska målas vit igen men sen är målningen klar. Det som är kvar, är att göra vita prickar i de randiga fälten. Det ska sättas spotar under hyllan i hennes kök. Tavlor och lampa ska upp sen så… :)

Så här blev det, vad tycker ni?

IMG_3117  IMG_3126 IMG_3123 IMG_3124 

Ska försöka ta några bilder imorgon när det är ljust…

10 kommentarer:

  1. De blev jättefint.Ja kan ju inte säga at ja är förvånad.Du har verkligen öga för va som blir fint,
    Du ska va riktigt nöjd me va du gjort:-)

    Kram från mej

    SvaraRadera
  2. Å... så fint det blev!( det var det tidigare oxå. Alva måste vara super nöjd. Har precis gjort om i vår lilla dotters rum. Hennes komentar var - Nu har jag MYCKET finare rum än storasyster. Det är så kul att fixa barn rum.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja vad ska man säga? KANONFINT!!:-)Riktigt flickigt! Ska oxå måla mina kids rum i helgen om jag hinner, dock inte sådär avancerat o proffsigt som dig, hihi, bara två fondväggar med samma kulör.... Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. SÅÅÅ underbart fiiint :-D KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Skitsnyggt Therese =)
    Och annorlunda. Roligt rum. Bravo!!!

    Kramen Erika

    SvaraRadera
  6. Tjusigt! Wow vännen,du är såååå duktig
    Skönt att veta att du oxå haft ett mindre helvete ibland
    Massor med kramar

    SvaraRadera
  7. Riktigt häftigt och annorlunda med det avslutet på ränderna, gillar väldigt mycket=) Du e påhittig du!!! Ha det bra, kram emmsan

    SvaraRadera
  8. Det var ju fint redan innan...men detta blev helt klart ett lyft.
    Häftiga färger som verkligen ger energi...
    Kramen.

    SvaraRadera
  9. Helt underbart! Var det fint innan är det inget mot vad detta blev! Din dotter måste vara överlycklig med en så duktig mamma (å pappa såklart!) Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Jäklar i min lilla låda säger jag bara!
    Sjuuuuuuuukt fint T!!!
    Du får anställning till dotterns rum på en gång! haha

    Ha en toppen fredag!
    Kram ♥

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund